3 lata przedłużonej gwarancji
Regulamin: "3 lata przedłużonej gwarancji" oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych
Fast Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Wypędy 05-090, ul. Kwietniowa 36, NIP: 525-233-26-55, (zwana dalej "FAST"), zapewnia konsumentom bezpłatną usługę „Przedłużona Gwarancja“ na wybrane produkty, przez okres dodatkowego 1 roku (12 miesięcy) od momentu zakończenia standardowej 2 letniej (24 miesiące) gwarancji. Łączny okres ochrony wynosi 3 lata (36 miesięcy) od dnia zakupu produktu.
FAST, wyznacza Centrum pro ochranu osobní data s.r.o., IČ: 062 42 430, z siedzibą pod adresem Lidická 710/57, 602 00 Brno, do przetwarzania i zbierania danych. Wszelka korespondencja z prośbą o wgląd do danych, żądanie ich usunięcie lub zmiany powinna być kierowana na adres e-mail: fast@coou.cz
PRZEDŁUŻONA GWARANCJA JEST ŚWIADCZONA POD NASTĘPUJĄCYMI WARUNKAMI:
1) Przedłużona Gwarancja dotyczy wyłącznie klimatyzatorów przenośnych SENCOR oraz grzejników olejowych SENCOR, zakupionych z polskiej dystrybucji za pośrednictwem FAST, które zostały zakupione po 1 sierpnia 2023 r. i jest świadczona wyłącznie konsumentom. Przez konsumentów rozumiemy, osoby fizyczne niebędące podmiotami gospodarczymi w rozumieniu obowiązujących przepisów.
2) Przedłużona Gwarancja nie jest świadczona i nie można jej zarejestrować dla innych małych urządzeń gospodarstwa domowego.
3) Aby mieć prawo do Przedłużonej Gwarancji, konsument musi zarejestrować się w www.sencor.pl/rejestracja w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Na podstawie tej rejestracji konsument otrzyma certyfikat od FAST, który uprawnia konsumenta do skorzystania z Przedłużonej Gwarancji.
2) Przedłużona Gwarancja nie jest świadczona i nie można jej zarejestrować dla innych małych urządzeń gospodarstwa domowego.
3) Aby mieć prawo do Przedłużonej Gwarancji, konsument musi zarejestrować się w www.sencor.pl/rejestracja w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Na podstawie tej rejestracji konsument otrzyma certyfikat od FAST, który uprawnia konsumenta do skorzystania z Przedłużonej Gwarancji.
INNE WARUNKI PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI:
4) Prawo do Przedłużonej Gwarancji rozpoczyna się pierwszego dnia po zakończeniu standardowej 24-miesięcznej gwarancji i kończy się 12 miesięcy od tej daty.
5) Fakt zgłoszenia produktu do naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji nie powoduje jej automatycznego odnowienia. Bez względu na ilość zgłoszonych napraw Przedłużona Gwarancja będzie obowiązywać jedynie 12 miesięcy od daty zakończenia standardowej 24 miesięcznej gwarancji.
6) Zgłaszając produkt do naprawy w ramach wydłużonej gwarancji, konsument jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zakupu produktu i certyfikatu wydanego przez FAST.
7) Chęć naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji należy zgłosić do: Fast Poland Sp. z o.o. ul Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy / Tel.: +48 697 690 228 / Email: serwis@fastpoland.pl
8) W przypadku, gdy nie jest możliwe usunięcie wady uniemożliwiającej prawidłowe korzystanie z produktu, produkt zostanie wymieniony przez FAST na nowy produkt z aktualnego asortymentu marki Sencor o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych.
9) Uzasadnione roszczenie konsumenta w ramach Przedułużonej Gwarancji zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.
10) Prawo do Przedułużonej Gwarancji jest niezbywalne.
11) Uprawnienie do korzystania z Przedłużonej Gwarancji nie dotyczy wad spowodowanych:
5) Fakt zgłoszenia produktu do naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji nie powoduje jej automatycznego odnowienia. Bez względu na ilość zgłoszonych napraw Przedłużona Gwarancja będzie obowiązywać jedynie 12 miesięcy od daty zakończenia standardowej 24 miesięcznej gwarancji.
6) Zgłaszając produkt do naprawy w ramach wydłużonej gwarancji, konsument jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zakupu produktu i certyfikatu wydanego przez FAST.
7) Chęć naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji należy zgłosić do: Fast Poland Sp. z o.o. ul Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy / Tel.: +48 697 690 228 / Email: serwis@fastpoland.pl
8) W przypadku, gdy nie jest możliwe usunięcie wady uniemożliwiającej prawidłowe korzystanie z produktu, produkt zostanie wymieniony przez FAST na nowy produkt z aktualnego asortymentu marki Sencor o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych.
9) Uzasadnione roszczenie konsumenta w ramach Przedułużonej Gwarancji zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.
10) Prawo do Przedułużonej Gwarancji jest niezbywalne.
11) Uprawnienie do korzystania z Przedłużonej Gwarancji nie dotyczy wad spowodowanych:
-
przyczynami zewnętrznymi (np. wypadkiem komunikacyjnym, uderzeniem lub innym wpływem mechanicznym lub termicznym, wyładowaniami atmosferycznymi, burzą, wahaniami prądu elektrycznego, wnikaniem cieczy)
-
użytkowaniem, instalacją lub podłączeniem produktu z naruszeniem obowiązującego prawa, instrukcjami producenta lub instrukcjami obsługi,
-
spowodowanymi takim użytkowaniem, które jest niezgodne z konserwacją urządzenia, używaniem do celów innych niż domowe, używanie nieodpowiednich akcesoriów lub materiałów.
-
ponadto usługa bezpłatna nie ma zastosowania do utraty danych, materiałów eksploatacyjnych i zwykłego zużycia, takiego jak zużycie łożysk itp. (W tym przypadku wada może, po uprzednim uzgodnieniu z konsumentem, zostać usunięta za opłatą).
12) Jeśli skorzystacie Państwo z oferty, będziemy przetwarzać i przechowywać Państwa dane osobowe w celu rejestracji produktu i świadczenia bezpłatnej usługi Przedłużonej Gwarancji. Prześlemy również Pańśtwu certyfikat świadczenia usługi na podany adres e-mail. Państwa dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 10 lat w przypadku jakichkolwiek roszczeń prawnych.
13) Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności na: www.sencor.pl/polityka-prywatnosci.
14) Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków bezpłatnej usługi Przedłużona Gwarancja ze skutkiem od momentu opublikowania zmiany. Aby wyeliminować wszelkie niejasności, produkt podlega warunkom bezpłatnej usługi Przedłużonej Gwarancji obowiązującym w momencie rejestracji konsumenta.
AUTORYZOWANY SERWIS
FAST Poland Sp. z o. o.
Ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
POLAND
Tel: +48 697 690 228
Mail: serwis@fastpoland.pl
www: www.fastpoland.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek | 8:30 – 16:00 |
Środa | 8:30 – 16:00 |
Czwartek | 8:30 – 16:00 |
Piątek | 8:30 – 16:00 |