10 LAT PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI na SILNIKI BLDC
REGULAMIN: "10 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI na SILNIKI BLDC" ORAZ INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Fast Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Wypędy 05-090, ul. Kwietniowa 36, NIP: 525-233-26-55, (zwana dalej "FAST"), zapewnia konsumentom bezpłatną usługę „Przedłużona Gwarancja“ na wszystkie silniki typu BLDC, tzw. „bezszczotkowe“ stosowane w produktach marki SENCOR, przez okres dodatkowych 8 lat (96 miesięcy) od momentu zakończenia standardowej 2 letniej (24 miesiące) gwarancji. Łączny okres ochrony wynosi 10 lat (120 miesięcy) od dnia zakupu produktu.
FAST, wyznacza Centrum pro ochranu osobní data s.r.o., IČ: 062 42 430, z siedzibą pod adresem Lidická 710/57, 602 00 Brno, do przetwarzania i zbierania danych. Wszelka korespondencja z prośbą o wgląd do danych, żądanie ich usunięcie lub zmiany powinna być kierowana na adres e-mail: fast@coou.cz
PRZEDŁUŻONA GWARANCJA JEST ŚWIADCZONA POD NASTĘPUJĄCYMI WARUNKAMI:
1. ) Przedłużona Gwarancja dotyczy wyłącznie silników BLDC stosowanych w produktach marki SENCOR, zakupionych z polskiej dystrybucji za pośrednictwem FAST, które zostały zakupione po 1 sierpnia 2023 r. i jest świadczona wyłącznie konsumentom. Przez konsumentów rozumiemy, osoby fizyczne niebędące podmiotami gospodarczymi w rozumieniu obowiązujących przepisów.
2. ) Przedłużona Gwarancja nie jest świadczona i nie można jej zarejestrować dla innych małych urządzeń gospodarstwa domowego.
3. ) Aby mieć prawo do Przedłużonej Gwarancji, konsument musi zarejestrować się w www.sencor.pl/rejestracja w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Na podstawie tej rejestracji konsument otrzyma certyfikat od FAST, który uprawnia konsumenta do skorzystania z Przedłużonej Gwarancji.
INNE WARUNKI PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI:
4. ) Prawo do Przedłużonej Gwarancji rozpoczyna się pierwszego dnia po zakończeniu standardowej 24-miesięcznej gwarancji i kończy się 96 miesięcy od tej daty.
5. ) Fakt zgłoszenia produktu do naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji nie powoduje jej automatycznego odnowienia. Bez względu na ilość zgłoszonych napraw Przedłużona Gwarancja będzie obowiązywać jedynie 96 miesięcy od daty zakończenia standardowej 24 miesięcznej gwarancji.
6. ) Zgłaszając produkt do naprawy w ramach wydłużonej gwarancji, konsument jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zakupu produktu i certyfikatu wydanego przez FAST.
7. ) Chęć naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji należy zgłosić do: Fast Poland Sp. z o.o. ul Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy / Tel.: +48 697 690 228 / Email: serwis@fastpoland.pl
8. ) W przypadku, gdy nie jest możliwe usunięcie wady uniemożliwiającej prawidłowe korzystanie z produktu, produkt zostanie wymieniony przez FAST na nowy produkt z aktualnego asortymentu marki Sencor o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych.
9. ) Uzasadnione roszczenie konsumenta w ramach Przedułużonej Gwarancji zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.
10. ) Prawo do Przedułużonej Gwarancji jest niezbywalne.
11. ) Uprawnienie do korzystania z Przedłużonej Gwarancji nie dotyczy wad spowodowanych:
- przyczynami zewnętrznymi (np. wypadkiem komunikacyjnym, uderzeniem lub innym wpływem mechanicznym lub termicznym, wyładowaniami atmosferycznymi, burzą, wahaniami prądu elektrycznego, wnikaniem cieczy)
- użytkowaniem, instalacją lub podłączeniem produktu z naruszeniem obowiązującego prawa, instrukcjami producenta lub instrukcjami obsługi,
- spowodowanymi takim użytkowaniem, które jest niezgodne z konserwacją urządzenia, używaniem do celów innych niż domowe, używanie nieodpowiednich akcesoriów lub materiałów.
- ponadto usługa bezpłatna nie ma zastosowania do utraty danych, materiałów eksploatacyjnych i zwykłego zużycia, takiego jak zużycie łożysk itp. (W tym przypadku wada może, po uprzednim uzgodnieniu z konsumentem, zostać usunięta za opłatą).
13. ) Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności na: www.sencor.pl/polityka-prywatnosci.
14. ) Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków bezpłatnej usługi Przedłużona Gwarancja ze skutkiem od momentu opublikowania zmiany. Aby wyeliminować wszelkie niejasności, produkt podlega warunkom bezpłatnej usługi Przedłużonej Gwarancji obowiązującym w momencie rejestracji konsumenta.
AUTORYZOWANY SERWIS
FAST Poland Sp. z o. o.
Ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
POLAND
Tel: +48 697 690 228
Mail: serwis@fastpoland.pl
www: www.fastpoland.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek | 8:00 – 16:00 |
Wtorek | 8:30 – 16:00 |
Środa | 8:30 – 16:00 |
Czwartek | 8:30 – 16:00 |
Piątek | 8:30 – 16:00 |