Nasze przepisy
Nasze przepisy

Zainspirujcie się przepisami, które stworzyliśmy we współpracy ze znanymi blogerami. Postawiliśmy na doskonały smak, naturalne, bogate w wartości odżywcze składniki oraz piękne podanie.      Nasze przepisy

 


Warunki gwarancji
Warunki gwarancji

Ogólne warunki gwarancji

Warunki gwarancji


Akcesoria
Akcesoria

Poznaj bogatą gamę akcesoriów Sencor

Akcesoria


Sposoby zgłaszania reklamacji gwarancyjnej

W sklepie, w którym produkt został zakupiony


Dostarcz kompletne urządzenie wraz z  dowodem zakupu (akceptowana kopia) bezpośrednio do sprzedawcy.

W serwisie centralnym firmy Fast Poland

ul. Sokołowska 10, 05-090 Puchały, tel.: 22 417 91 23, 22 417 91 24

Przed wysłaniem urządzenia do serwisu centralnego na koszt firmy FAST Poland należy pozyskać nr RMA przesyłki:

  • Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości  „Reklamacja”, a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy i opis usterki, lub zgłoś reklamację telefonicznie:
    22 417 91 23, 22 417 91 24
  • W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer RMA który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym.

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz do paczki :

Formularz reklamacyjny

Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej:

Instrukcja pakowania

Skontaktuj się  z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801400373

  • Przy zamawianiu kuriera konieczne będzie podanie numeru płatnika : 112360

Adres,  na który należy wysłać paczkę:

  • Fast Poland Sp. z o.o.  
    ul. Sokołowska 10
    05-090 Puchały

Do każdego urządzenia należy dołączyć:

  • Wypełniony formularz reklamacyjny.
  • Dowód zakupu towaru (akceptowana kopia).
  • Reklamacje bez powyższych dokumentów nie będą rozpatrywane, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.

! Uwaga !

  • Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami
    (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.).
  • Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.
  • Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonywania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.